PORTFOLIO> Branding

BRANDING

Een spot-on en unieke visualisatie van een bedrijfsidentiteit


Zero21 is gespecialiseerd in het bouwen van visueel sterke merken. Hoewel branding een brede discipline is, is het de kracht van Zero21 om een unieke merkbeleving te creëren die naadloos aansluit op alle media, gebaseerd op de merkessentie van de organisatie: het 'waarom' van de organisatie. De visuele identiteit van Topvolk, hieronder, geeft een idee van wat er nodig is om een sterk merk te creëren.

/// HET 'WAAROM'

Uw 'Waarom'-verklaring is een zin die duidelijk uw unieke bijdrage en impact uitdrukt. De impact weerspiegelt het verschil dat u in de wereld wilt maken, en de bijdrage is de primaire actie die u onderneemt om uw impact te maken. Vanuit deze verklaring creëren we merken die zich vanaf het begin holistisch kunnen onderscheiden en vanaf dat moment voor een lange tijd op unieke wijze kunnen boeien, engageren en verbinden.


Zero21 streeft ernaar om merken te ontwikkelen die tijdloos en toch eigentijds zijn. En die ook gelijke tred kunnen houden met de snel veranderende wereld en de veranderende manier waarop het publiek merken ervaart en waardeert. Zero21 creëert merken die visueel eenvoudig en toegankelijk lijken en daarom intuïtief een diepere, blijvende boodschap overbrengen. Net als de branding voor adviesbureau Topvolk, die 'de stap vooruit' communiceert, die u maakt door hen in te huren:

/// HET KLOPPENDE HART VAN EEN MERK

Het logo is vaak het kloppende hart van een merk - het icoon dat de waarden en het geloof van het merk draagt. De door Zero21 ontwikkelde logo's bezitten deze visuele kracht. Vaak is de boodschap direct zichtbaar, maar soms ook beter verborgen en pas duidelijk na meerdere keren het logo te hebben gezien. Een cadeau voor de ontvanger.


Hier zijn een paar recent ontwikkelde voorbeelden:

/// GEÏNTEGREERDE EN CONSISTENTE COMMUNICATIE

Om een boodschap over te brengen die trouw is aan zijn overtuigingen, moeten alle merkactiva – typografie, kleurenpalet, iconografie, fotografie, illustraties en tone-of-voice – consistent zijn. Holistisch, van briefpapier, visitekaartjes en enveloppen, via website en social media content tot bedrijfs-signing en bewegwijzering.


Hieronder staan een paar voorbeelden van hoe het merk Topvolk wordt vertaald naar verschillende merkactiva, zoals geanimeerde pictogrammen en andere onderdelen van de huisstijl. Een consistent verhaal met het gebruik van een onderscheidende beeldtaal positioneert Topvolk sterk in de markt en onderscheidt het zich van zijn concurrenten.

GERELATEERDE PROJECTEN

Home
Share by: